Alla inlägg under april 2015

Av Paulina - 22 april 2015 14:03

Hej alla bloggläsare. Om det finns någon som läser min blogg....
Just nu sitter jag på en jätte tråkig engelska lektion i skolan. Har även fått reda på att det är bara ungefär 3 veckor kvar tills nationella proven i engelska. SÅ JOBBIGT!
Har även börjat följa en tjej på youtube som heter Tova Helgesson. Hon är väldigt rolig och värkar snäll. I alla fall så måste jag sluta nu och lyssna på lektionen. Kram Paulina

Av Paulina - 13 april 2015 14:49

Hej alla bloggläsare!

Jag ville igänkligen inte ta upp det här, men jag antar att jag måste...

Jag röker. Och det har jag gjort ett tag nu. Och jag älskar det. 

Det hr blivigt mitt nya sätt att skada mig själv på i stället för skärning, bränning eller annat.

Jag vet att det inte är bra för mig, och att jag kommer att dö i förtid och allt sånt skit. Men det känns som att jag behöver det. Men jag är absolut inte beroende.

just nu mår jag helt okej. Men jag vet att om jag slutar så kommer jag att falla tillbaka. Och jag råde inte börja eller testa. För det gjorde jag, och se på mig nu.

Presentation

Välkommen!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards