Alla inlägg under oktober 2015

Av Paulina - 23 oktober 2015 13:15

Hej alla bloggläsare.
Har precis haft naturkunskaps prov. Och det gick skit dåligt. Kunde nästan ingen utav frågorna. Men det kan vara för att jag knappt inte har pluggat någonting. Så börjar få lite ångest för det.... Men jag ska inte låta ångesten ta över den här fantastiska dagen. Men ska avsluta nu. Och ha ett bra liv!!

Av Paulina - 19 oktober 2015 10:43

Hej alla bloggläsare! Här har ni lite sociala medier som jag är medlem i.

Snapchat: party_gothgirl
Instagram: gothpics18
Tumblr: paulinagoth

Av Paulina - 18 oktober 2015 15:46

Hej alla bloggläsare!!
Nu sitter jag på bussen på väg hem till Stockholm. Det har varit jätte roligt hemma hos Maja. Men det är också skönt att få komma hem. Hem till sin egna säng och till sitt egna stökiga rum. Men även fast det är stökigt så älskar jag det i alla fall. Men i alla fall så bloggar jag senare.
Ha ett bra liv!!

Av Paulina - 17 oktober 2015 21:55

Hej alla bloggläsare.
Är på fest just nu. Det är så roligt. Men ligger i en soffa just nu och vilar. För jag har så jävla ont i mina fötter. I alla fall så är jag lite full just nu. Och så har jag inte så mycket batteri på telefonen. Så kommer nog inte uppdatera mera idag. Så vi ses kanske i morgon. Och ha ett bra liv

Av Paulina - 17 oktober 2015 14:17

Hej alla bloggläsare.
Idag så är det fest. Vi gick upp vid ungefär 10 så att ni kunde göra oss i ordning i tid och börja hjälps till. Men uppdaterar senare om hur det går. Och här har ni en bild på några cupcakes som Majas granne har bakat.
Ha ett bra liv

Av Paulina - 16 oktober 2015 19:22

Hej alla bloggläsare.
Nu har jag varit hemma hos Maja ett tag. Men ännu är inte dagen slut. Just nu sitter vi och redigerar en spellista till festen som ska vara i morgon. Men kommer nog att uppdatera mera i morgon. Så då ses vi då!
Ha ett bra liv!!

Av Paulina - 16 oktober 2015 09:45

Hej igen!!
Nu sitter jag på bussen och har precis åkt förbi Nyköping. Det är ungefär en och en halv timme kvar utav resan. Nästa stopp är Norrköping så kommer nog att blogga lite där också. Vi ses senare och ha ett bra liv!

Av Paulina - 16 oktober 2015 07:55

Hej alla bloggläsare. Just nu sitter jag på bussterminalen inne i Stockholm och väntar på en buss till Linköping. Jag är så jävla nervös. Men i genkligen är det inget att vara närvös över. Jag menar, jag har redan tagit mig hit. Den svåra biten är över. Så jag behöver igenkligen inte vara orolig längre. Men det är jag i alla fall....
Men i alla fall, bloggar mera senare.
Ha ett bra liv!!

Presentation

Välkommen!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards