Alla inlägg under februari 2016

Av Paulina - 12 februari 2016 09:51

Hej alla bloggläsare.
Sitter just nu på Danderyds sjukhus och ska snart ta bort mitt gips. Det är så jävla skönt att änklingen få bort den där saken. Jag kan inte förklara hur skönt det ska bli. Men ska ta och avsluta nu så ses vi senare eller någon annan dag.
Ha ett bra liv!!

Av Paulina - 9 februari 2016 10:24

Hej alla bloggläsare.

Till att börja med så har jag börjat ladda upp mera youtube klipp till min kanal. Länk: https://www.youtube.com/channel/UCO4S-ANLGEzQt7pa8CWtTvA

Och för det andra så vill jag att ni gätte hjärna kollar in min kompis kanal. Här har ni länken: https://www.youtube.com/user/Holidayflowergirl

Annars var det inte så mycket mera.

Ha ett bra liv!

Av Paulina - 3 februari 2016 13:21

Hej alla bloggläsare.
För några veckor sedan så fyllde jag år. 19 år är stort. Då va jag och min kusin Felicia ute och festade. Det gick bra i början. Men sedan när jag hade druckit för mycket så fick jag massa humörsvängningar. Det var hämskt.
I alla fall så sitter jag på lektion just nu. Engelska för att vara exakt. Men jag tycker att engelska är roligt. Så jag njuter bara utav det. Förutom att vi tittar på en jätte tråkig video just nu. Men jag orkar inte prata om det just nu. Men ska avsluta nu och fortsätta titta på videon. Så vi ses senare. Och ha ett bra liv!!

Presentation

Välkommen!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards