Alla inlägg under september 2015

Av Paulina - 18 september 2015 11:56

Hej alla bloggläsare!
Jag har inte fått så mycket kommentarer. Så ni får gärna skriva lite till mig. Skulle så hjärna vilja se vad ni tycker och tänker om bloggen. Så skriv på ni bara.
Ses och ha ett bra liv!

Av Paulina - 11 september 2015 12:39

Hej alla bloggläsare.

Jag har bestämt mig för att börja uppdatera lite oftare.

I alla fall så sitter jag på en tråkig naturkunskaps lektion just nu. Så jävla TRÅKIGT!!!

Jag ska i alla fall ha en kort rast snart... Hoppas jag på i alla fall....

Men just nu så mår jag ganska bra. Jag har inte självskadat någon ting, jag har börjat varva ner på rökningen och jag har börjat tagit tag i mitt liv.

Jag har träffat en ny kompis i skolan.

Men hon är inte här  idag.

Så det är lite tråkigt. 

Men jag har i alla fall haft det roligt med min kompis Amelia idag.

Men ska börja lyssna nu. Så ska gå nu. Ses och ha ett bra liv!

Av Paulina - 9 september 2015 10:30

Hej allihopa.
Sorry att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men jag har bara inte haft lust. Jag har färgat håret igen, jag har kommit ut från sjukhuset och så är jag skadefri. Är så stolt över mig själv! Men i alla fall så ska jag nog börja uppdatera mera när jag känner för det. Men här har ni en bild på mig och ha ett bra liv!

Presentation

Välkommen!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards