Alla inlägg under maj 2015

Av Paulina - 28 maj 2015 18:26

Kära bloggläsare!

Det här kommer att vara ett triggande inlägg. Så om ni är lätt triggade så läs inte detta. Here we go!

Jag mår skit. Och då menar jag verkligen jätte dåligt. Jag vill bara skada mig själv eller ta livet av mig. Ingen gillar mig och ingen bryr sig om mig. Jag har verkligen ingen. Ingen alls! Jag hatar både mig själv och mitt liv! Jag hatar alla runt omkring mig. Varenda djur och människa. Jag hatar detta livet och det kommer aldrig att gå över.....

Jag hatar mig själv och allt med mig själv. Min tjockhet, mitt hår, min röst, min kropp. Det finns absolut ingenting som jag gillar med mig själv. Jag vill bara kedjeröka och bränna mig själv med ciggaretterna. Eller så vill jag "råka" hitta ett rakblad och skära mig. Kanske till och med skära halsen av mig själv.

Men det var nog allt. Så vi ses och ha ett bra liv!

Av Paulina - 22 maj 2015 08:58

Hejsan alla bloggläsare
Idag ska jag till skolan. Första dagen med riktiga lektioner. För i måndags var jag oxå i skolan. Men jag va där bara en halv dag. Och så hade jag bara bild. Så nu är det en ny dag med nya tag. Och snälla. Kommentera mina inlägg. Jag vill så gärna veta vad ni tycker om den. Och ha ett bra liv.

Av Paulina - 21 maj 2015 23:47

Hejsan
Nästan mitt i natten och jag är fortfarande vaken. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo. Jag ska på permission i helgen. Det ska bli så jävla skönt. Jag ska nämligen hem till min mamma, och så får jag änklingen träffa min lillasyster som jag inte har träffat på två veckor nu. Men annars är det väll inte så mycket mera att skriva. Och här har ni en bild på mina armband. Ha ett bra liv!

Av Paulina - 16 maj 2015 17:59

Hej alla bloggläsare
Just nu går det upp och ner i mitt liv. Jag ska få prata med en personal här på psyket. Och det ska bli skönt. Sitter och dricker grönt citrus te. Det är faktiskt väldigt gott. Men nu kommer personalen. Så skriver senare. Och ha ett bra liv

Av Paulina - 12 maj 2015 16:51

Hejsan
Just nu mår jag ganska bra, i alla fall för stunden. Jag har haft samtal idag om hur vi ska göra och om jag ska få stanna kvar eller inte. Och jag ska stanna i alla fall ett litet tag till. Men annars är det inte så mycket att skriva. Ja just det, skriv gärna kommentarer till mig. Jag skulle vara jätte glad att få läsa vad som hälst. Förutom hatkommentarer så klart. Men vi ses och ha ett bra liv!

Av Paulina - 9 maj 2015 21:10

Hejsan
Ligger och lyssnar på musik just nu. All abouth that bass. Ni kanske har hört talat om det låten förut. Och ni har säkert det. Och nytt rekord på läsare den här månaden. 11 läsare! Så jävla sjukt! Trodde aldrig att det skulle komma upp till såna siffror! Men ligger i alla fortfarande kvar på psyket. Har legat här snart i två veckor.... Vet i alla fall inte vad jag ska skriva längre. Så ses och ha ett bra liv

Av Paulina - 7 maj 2015 22:21

Hej alla bloggläsare.
Ligger fortfarande inne på psyket. Men fick en panikattack idag bär jag bara satt och snackade med mina kompisar. Det var jätte konstigt, men det bara hände. I alla fall så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera. Ska gå och lägga mig nu, så god natt och ha ett bra liv.

Av Paulina - 3 maj 2015 18:58

Hej alla bloggläsare. Sorry att jag inte har bloggat på ett tag. Men ligger inne på psyket just nu. Har träffat en jätte härlig tjej som heter Edina. Vi har det jätte roligt tillsammans och vänder upp och ner på hela stället xD
I alla fall så kommer jag nog ligga inne ett tag till.... Eller inte.... Vi får se. Men kommer antagligen att blogga från mobilen som jag gör nu. Vi hörs och ha ett bra liv!

Presentation

Välkommen!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards